Spring naar hoofdinhoud

Woei, Jelmer Konjo en De Bonte Koe verwelkomen Uniqlo in Rotterdam

De openingsdatum van Uniqlo aan het Binnenwegplein is bekend. De populaire Japanse winkelketen opent op 10 oktober de deuren in Rotterdam. Speciaal voor de gelegenheid is de samenwerking gezocht met Rotterdamse ondernemers voor unieke producten.

Samen met het LifeWear-assortiment voor dames, heren en kinderen wordt de UTme!-service geïntroduceerd in Rotterdam, een service waarmee klanten hun eigen unieke T-shirts kunnen ontwerpen door afbeeldingen, tekst en illustraties op elke gewenste manier te combineren. Als onderdeel van UNIQLO's LifeWear-filosofie om verbinding te maken met lokale gemeenschappen, streeft het merk ernaar om voortdurend samen te werken met lokale creatievelingen en bedrijven om speciale T-shirts te ontwerpen die exclusief verkrijgbaar zullen zijn om zo hun trots voor de stad te laten zien.

Rotterdamse collabs

Speciaal voor de opening is de samenwerking gezocht met enkele bekende Rotterdamse ondernemers. De Rotterdamse chocolatier De Bonte Koe, bekend van de viral Dubai reep, verblijdt de klanten in de winkel met hun assortiment handgemaakte chocolade.

Woei en Uniqlo slaan de handen ineen voor een limited-edition UTme! ontwerp, exclusief verkrijgbaar in de Rotterdamse winkel aan Lijnbaan 177. 

De Rotterdamse kunstenaar Jelmer Konjo staat bekend om zijn kleurrijke werken waarin hij experimenteert met herkenbare vormen en uitdagende composities. In de nieuwe winkel in Rotterdam kunnen klanten limited edition UTme! designs van de Rotterdamse kunstenaar ontdekken waarin de stadse levendigheid van Tokyo en Rotterdam samenkomen. De eerste 100 klanten die op 3 oktober de winkel betreden krijgen tevens een exclusieve totebag cadeau.

’’We kijken ernaar uit om onze LifeWear, kleding die is ontworpen om het leven van mensen beter te maken, beschikbaar te maken in een nieuwe stad en onderdeel van deze gemeenschappen te worden door samen te werken met lokale creatievelingen en bedrijven, geheel in lijn met onze Japanse oorsprong. De nieuwe winkel zal een breed scala aan producten bieden, samen met speciale services en we zijn enthousiast om deze te introduceren bij onze Nederlandse en internationale klanten," zegt Kaman Leung, Chief Operating Officer van Uniqlo BENELUX.

Advertentie
Advertentie

Meer nieuwtjes lezen?

Lees nog meer tips, achtergrondverhalen en nieuws over Rotterdam.

Cookies op de website van Uitagenda Rotterdam
We gebruiken cookies waarmee we onze website en advertenties persoonlijker en relevanter maken. Als je niet akkoord gaat, plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.