Spring naar hoofdinhoud

Neem een kijkje achter de creatieve deuren tijdens tweede Agency at Night

De eerste editie van Agency at Night in 2024 trok ruim 4.500 bezoekers. Op vrijdag 16 mei is de tweede editie waarbij maar liefst 52 creatieve en digitale bureaus de deuren openen voor iedereen die nieuwsgierig is naar de creatieve industrie. Met inspirerende talks, interactieve workshops én netwerkmogelijkheden.  Op woensdag 12 februari start de kaartverkoop en wordt de lijst van deelnemende bureaus bekend gemaakt. Naast gevestigde namen als DEPT, Fabrique, Somention en ARA, sluiten dit jaar ook nieuwkomers als iO, Zuiver Groep en Dapper aan om de deuren te openen voor het publiek.

Agency at Night is een initiatief van creatief bureau Okaia en evenementenbureau Compagnon Events. “Met Agency at Night willen we een platform bieden voor oriënterende klanten, relaties, studenten en andere nieuwsgierige geesten die willen zien wat er achter de gesloten deuren van de bureaus in Rotterdam afspeelt,’’ zegt organisator Jeroen Wolfs. “Het festival moet dé plek zijn om nieuwe inzichten op te doen en een inkijkje te krijgen in de toekomst van de creatieve industrie.''

’’Elke agency organiseert uiteenlopende sessies. Op deze manier kun je het programma volledig afstemmen op jouw eigen interesses,” vervolgt Jeroen. ’’Het wordt een dynamische avond waarin je volop kunt leren, netwerken én de nieuwste trends kunt ontdekken.” 

Advertentie
Advertentie

Meer nieuwtjes lezen?

Lees nog meer tips, achtergrondverhalen en nieuws over Rotterdam.

Cookies op de website van Uitagenda Rotterdam
We gebruiken cookies waarmee we onze website en advertenties persoonlijker en relevanter maken. Als je niet akkoord gaat, plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.